2016. február 11., csütörtök

DÍJ!

Sziasztok!
Az a hihetetlenül megtisztelő dolog ért, hogy egy nagyon tehetséges írónő, aki egyben a kis blogom kitartó olvasója is, egy díjjal illette meg a blogomat, ami, csak úgy zárójelben hozzátéve, az első díjam, így különösképpen és rettentően hálás vagyok érte!
Nagyon szépen köszönöm!



A díj szabályai:
1.    Köszönd meg a díjat!
2.    Írj magadról tíz dolgot!
3.    Válaszolj tíz kérdésre!
4.    Tegyél fel tíz kérdést!
5.    Küld tovább tíz embernek!


Tíz dolog magamról:

-Tizenkilenc éves vagyok.
-Számviteli és pénzügyi ügyintézőnek tanulok jelenleg.
-Imádok aludni, heverészni és nem csinálni az ég világon semmit.
-Az alvás mellett a macskák a nagy kedvenceim, jelenleg öt cicus büszke gazdája vagyok.
-Alapvetően nagy szájú vagyok és elég nyers a stílusom, de ismeretlen társaságban mindig meg vagyok szeppenve.
-Igencsak kevés megfelelési kényszerrel áldottak meg, ha valakinek nem tetszek, vagy amit csinálok, egyszerűen csak átsiklok felette.
-Az emberek első benyomása rólam általában az, hogy aranyos vagyok, és ez mindaddig így is van, amíg ki nem nyitom a szám.
-Egy kitartóan káros szenvedélyem van, az pedig a dohányzás.
-Szeretek rajzolni, csak mostanában se időm, se türelmem nincs hozzá.
-Egyáltalán nem vagyok kitartó ember.

A tíz kapott kérdésre a válasz:

-  Van kedvenc szuperhősöd? Ha igen, ki az?
  Nincs. Sosem szerettem igazán a szuperhősöket.

-  Mennyire, illetve miben változtatta meg a mindennapjaidat a k-pop?
 Ez élethelyzetektől függ, de általánosságban azt hiszem kedvesebb és megértőbb lettem az emberekkel, nem utolsó sorban pedig motivál.

-  Mennyire vagy befogadó zenei stílusok iránt? Leragadsz egy adott stílusnál, vagy szívesen hallgatsz mást is?
  Bármit bármikor meghallgatok. Az elmúlt években szinte minden zenei stílusba bepillantottam.

-  Melyik fiú az, akivel a legjobban hasonlítotok a BTS tagjai közül?
  Fogós kérdés...Igazából fogalmam sincs, talán mindenkiből van bennem is egy kicsi, de úgy igazán nem hasonlítok senkire.

-  Ha választhatnál egy szupererőt, mi lenne az?
  A teleportálás. A gondolatolvasás is vonz és némely helyzetekben határozottan előnyös lehetne, de egy idő után azt hiszem unalmas lenne, ha mindig tudnám mire gonolnak mások.

-  Véleményed szerint a korodnak megfelelően viselkedsz? Ha nem, akkor melyik irányba húz inkább a szíved? (Ha érted, hogyan értem…)
  Igen is meg nem is. Helyzetfüggő, de azt hiszem a fiatalabb énem felé húz a szívem. Elég nehéz felnőttnek lenni.

-  Melyik dal jellemez téged a legjobban? Ha ez nem BTS szám, akkor tőlük melyik dal felel meg ennek leginkább?
  Nehezebb kérdéseket nem tudtál volna kitalálni? :D A mostani helyzetemet nézve talán a Run és a Just one day, ami leginkább jellemez engem.

-  Ha lehetne egy kívánságod, ami biztos teljesülne, mi lenne az? (Kivétel: több kívánság és ennek mindenféle nyakatekert változata…)
  Hát az első eléggé személyes töltetű, így ugrunk a másodikra, ami az, hogy egyszer eljussak a fiúk koncertjére.

-  Van valami, amit szívesen mondanál a tíz évvel későbbi, jövőbeli önmagadnak?
  Ne ragadj a múltban, ne komplikáld túl a dolgokat és ragadj meg minden kínálkozó lehetőséget, attól függetlenül, hogy mihez kapcsolódik.

-  Van mottód? Ha igen, mi az?
 "Ha nem lépsz, mindig egy helyben maradsz"

A tíz kérdésem:

-Miért döntöttél úgy, hogy elkezdesz írni?
-Van valami olyan dolog, ami nélkül nem tudnál élni?
-Melyik a kedvenc állatod és miért?
-Hogyan jellemeznéd magad pár szóban?
-A sportos, kényelmes ruhákat vagy az elegánsakat részesíted előnyben?
-Kávé vagy tea?
-Hiszel a misztikus, természetfeletti dolgokban?
-Van álmod? Ha igen, mi az?
-Van bármilyen BTS-hez kapcsolódó tárgyad?
-Mi szeretnél lenni, ha nagy leszel?

Jelöltjeim:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése